Prijsvoorbeelden

Remote support 1 PC

€ 25/jaar

Remote support licentie alleenstaande PC (met backup monitoring + 25 euro)

Unattended remote support licentie

Ideaal voor mensen die af en toe eens ondersteuning vanop afstand nodig hebben zonder meer. De kost omvat de vast geïnstalleerde remote support licentie.

Opvolging backup

Er is ook de mogelijkheid om ons uw backup op te laten volgen - kostprijs 25 euro/jaar bijkomend.

Exchange Online (Office 365 Business Essentials)

€ 60/jaar

Prijs voor 1 mailbox van 50GB in de cloud met eigen domeinnaam en alle Exchange mogelijkheden.

Slimme email

Mailbox van 50GB met mogelijkheid tot gebruik van uw eigen domeinnaam en alle Exchange Server mogelijkheden. Meerdere inkomende domeinen en mailbox aliassen zijn mogelijk!

Agenda

Beheer uw agenda vanop 1 plaats en deze wordt automatisch altijd overal synchroon gehouden! Delen van uw agenda met collega's is ook mogelijk.

Contacten

Beheer uw contacten vanop 1 plaats en ook deze worden automatisch overal synchroon gehouden. U kan distributielijsten en nog veel meer aanmaken - superhandig!

Online opslag 1 TB

U krijgt 1 TB opslag in de cloud - hierin kan u uw bestanden veilig online opslaan en delen. Van overal en vanop alle toestellen toegankelijk!

Office online

U kunt de online versies van Microsoft Office gebruiken (Word/Excel/PowerPoint) en zo van eender waar uw documenten online openen en bewerken via uw browser.

Online vergaderen/chatten

Met Skype voor Bedrijven (het vroegere Lync) kan u met uw collega's chatten en online vergaderen in HD. Video conferencing made easy!

Server support contract

€ 60/mnd

Prijs incl. remote support licentie, monitoring software en opvolging serverbackup voor 1 fysieke host server (max. 4 VM's).

Unattended remote support

Vast geïnstalleerde remote support licentie inbegrepen met mogelijkheid tot unattended support.

Opvolging backup

Du-IT volgt de backup(s) van uw server(s) op en neemt indien nodig de gepaste actie. De backupmethode of opslaglocatie maakt niet uit!

Monitoring

Du-IT doet aan remote monitoring van uw server(s) (fysiek/virtueel) zodat wij zoveel mogelijk proactief en preventief problemen kunnen voorkomen en oplossen (monitoring licentie inbegrepen).

Periodiek onderhoud

Periodiek doet Du-IT aan preventief onderhoud op uw server(s): updates, controle antivirus/antispam, ...

Prioritaire afhandeling

Klanten met een support contract krijgen steeds voorrang in geval van mogelijke problemen!

Goedkoper

Klanten met een support contract zijn op termijn goedkoper af: doordat hun systemen permanent opgevolgd worden dienen er minder "op afroep" interventies te gebeuren omdat er veel preventief wordt gewerkt aan hun infrastructuur. Daarnaast betalen klanten met een support contract binnen een straal van 15' nooit verplaatsingskosten!

Prijzen excl. BTW en setupkosten/software/hardware. Interventies i.g.v. remote support worden afzonderlijk aangerekend per 15'.

Veelgestelde vragen

Waarom remote support?

Vaak is het veel sneller en efficiënter om vanop afstand een probleem op te lossen. Veel problemen vereisen immers geen interventie ter plaatse. Dit is zowel voor u als voor ons handig en gemakkelijk: we moeten immers geen onnodige verplaatsing doen met daarmee verbonden kosten en tijdverlies. Daarnaast kunnen we ook makkelijk problemen oplossen vanuit ons eigen kantoor op momenten dat u zelf niet aan het werk bent en we dus de werking van uw bedrijf overdag niet hoeven te verstoren.

Waarom een support contract?

Met een support contract bent u verzekerd dat er altijd iemand klaar staat om u te assisteren mochten er problemen zijn. U krijgt prioritaire behandeling zodat uw probleem steeds snel bekeken zal worden. Klanten met een support contract kunnen op hun 2 oren slapen! Daarnaast rekenen we klanten die in een straal van 15' zitten met support contract nooit verplaatsingskosten aan!

Waarom kiezen voor cloud?

Door gebruik te maken van cloudoplossingen kan u makkelijker van eender waar (mobieler) werken, en veelal ook op alle mogelijke toestellen (PC/Mac/smartphone/tablet). Doordat cloudoplossingen gebaseerd zijn op abonnementsformules kan u beter vooraf inschatten wat de te budgetteren IT kosten gaan zijn. Omdat u minder in eigen infrastructuur dient te investeren en het beheer en onderhoud vaak eenvoudiger zijn zijn cloudtoepassingen vaak goedkoper, zeker voor kleine omgevingen.

Waarom CRM?

Met een CRM toepassing zoals Teamleader CRM kan u al uw gegevens centraliseren in 1 toepassing. Klantengegevens, projecten, offertes en facturen, planning, agenda, ... kortom u krijgt meer inzicht in uw bedrijfsvoering. Geen gegevens meer op talloze diverse plaatsen en in allerlei verschillende toepassingen maar alles op 1 plaats! Teamleader is uitermate geschikt als toepassing voor zelfstandigen en KMO's die efficiënter en toekomstgericht willen werken en is van eender waar toegankelijk, ook mobiel!